Veel gestelde vragen (FAQ)
Om u van zo duidelijk mogelijk informatie te voorzien, hebben wij veel tijd aan de website besteed. Zijn er dingen onduidelijk of heeft u nog vragen; dan kunt u deze (en de antwoorden) misschien vinden op deze pagina.
Staat uw vraag niet op deze pagina, neem dan contact met ons op via ons contactformulier. Nieuwe vragen of opmerkingen horen wij dit graag van u via info@eerlijksportadvies.nl.
Sportbibliotheek
1. Wat kan ik met de Sportbibliotheek?
Met de sportbibliotheek kunt u zelf aan de slag gaan met uw goede voornemens. Of u nu wilt afvallen, een gezonder voedingspatroon wilt aanleren of beter met stress omgaan; het kan met de Sportbibliotheek. Met nu al meer dan 200 artikelen over sport, voeding, leefstijl en schoonheid, heeft u de benodigde informatie om gezonder te gaan leven.
2. Hoe bestel ik een lidmaatschap?
Een lidmaatschap van de Sportbibliotheek bestelt u via onze webshop, waarbij u kunt kiezen voor verschillende betaalwijzen. Voor meer informatie over het bestellen van een lidmaatschap kijkt u op meer informatie over lid worden.
3. Wat is het verschil tussen een normaal en gouden lidmaatschap?
Bij een normaal lidmaatschap krijgt u toegang tot alle artikelen van de Sportbibliotheek. Met een gouden lidmaatschap komt u in contact met de specialisten van EerlijkSportAdvies. Daarnaast krijgen gouden leden toegang tot de download-
4. Kan ik mijn lidmaatschap tussentijds wijzigen naar een andere variant?
Downgrading (van een gouden lidmaatschap naar normaal) is pas mogelijk na afloop van de periode. Upgrading (van normaal naar een gouden lidmaatschap) is mogelijk. Hiervoor dient u wel contact met ons op te nemen via het cointactformulier, zodat wij dit voor u in orde kunnen maken.
5. Is het lidmaatschap een abonnementsdienst?
Nee, wij laten uw abonnement niet doorlopen zonder uw toestemming. Voor het aflopen van uw lidmaatschap krijgt u een herinnering via uw email. U heeft zelf de keuze om deze weer te verlengen. Na afloop van de periode worden uw gebruikersnaam en wachtwoord geblokkeerd.
6. Ik heb problemen met inloggen, wat doe ik fout?
Bent u al ingelogd, dan kunt u via de inlogpagina naar de Sportbibliotheek voor leden gaan. Klik hiervoor op de link ‘naar de Sportbibliotheek voor leden’.
Bent u uw wachtwoord of gebruikersnaam vergeten, dan kunt u deze ook opnieuw aanvragen via de inlogpagina. Lukt het inloggen nog steeds niet, neem dan contact met ons op.
7. Ik kom terecht op een lege (blanco) pagina? Ben ik nog op jullie site?
Wanneer u bent ingelogd, heeft u toegang tot de Sportbibliotheek voor leden. Komt u terecht op een blanco-
Wilt u weten of u nog op onze website bent, kijk dan in de adresbalk van uw browser. Het adres moet beginnen met www.eerlijksportadvies.nl.
8. Bepaalde onderdelen op de website werken niet, wat kan ik doen?
Aan onze website is veel tijd besteed, maar er kunnen natuurlijk altijd problemen optreden. Heeft u een probleem ontdekt op onze website, dan vragen wij u dit door te geven via info@eerlijksportadvies.nl
9. Ik heb een medische beperking, kan ik gebruik maken van de Sportbibliotheek?
Dit is uiteraard mogelijk. Het is echter wel belangrijk dat u eerst uw huisarts raadpleegt, om op een veilige manier aan uw gezondheid te kunnen werken. Daarnaast is het belangrijk om ‘logisch’ na te denken en niet over uw eigen kunnen heen te gaan. Twijfelt u over bepaalde dingen, neem dan contact op met uw huisarts.
Coaching & Advies
1. Kan ik een eenmalig consult aanvragen of moet ik kiezen voor begeleiding?
Het is natuurlijk mogelijk om een eenmalig consult aan te vragen. Dit wordt vaak gebruikt voor problemen die u met hulp van onze specialisten wilt oplossen. Wilt u iets bereiken wat een langere tijdsperiode vergt (zoals verantwoord afvallen of stresshantering), dan raden wij u aan om te kiezen voor begeleiding van onze specialisten.
2. Kunnen de verschillende consulten worden gecombineerd?
Omdat EerlijkSportAdvies gezond leven voor u persoonlijk wil maken, kunnen de consulten worden gecombineerd. Na uw intake bespreken we de verschillende consulten en maken we gezamenlijk een plan van aanpak. Een sportconsult kan zo worden gecombineerd met een voedingsconsult.
Het is echter niet mogelijk om een persoonlijk consult te combineren met een gezinsconsult. Deze moeten, afhankelijk van het aantal gezinsleden, apart worden aangevraagd,
3. Kan een consult worden gecombineerd met een sporttraining?
Een consult combineren met een (persoonlijke) sporttraining is mogelijk. Echter moet u er rekening mee houden dat de locatie huur van een training niet in de prijs inbegrepen zit.
4. Waar vinden de sporttrainingen plaats?
De sporttrainingen vinden plaats in Utrecht en omgeving. Om de kosten betaalbaar te houden, kiezen wij in eerste instantie voor een buitenlocatie. In overleg met u kunnen we natuurlijk ook een sportaccommodatie bezoeken.
5. Wanneer starten de Cursussen?
De cursussen worden momenteel ontwikkeld en zijn vermoedelijk te boeken in het najaar van 2018. Wilt u als eerste op de hoogte zijn van de startdata’s, schrijf u dan in voor onze nieuwsbrief.
Bedrijven
1. Moet ik me als werkgever ook bezighouden met het gezondheidstraject van een werknemer?
Na het intake-
Uw interesse in het gezondheidstraject van uw werknemer kan echter wel een groot verschil maken. Door een positieve en geïnteresseerde instelling, kan de werknemer een goede motivatie behouden. Hierdoor boeken u en uw werknemer op lange termijn meer voderingen.
2. Wanneer ik meerdere werknemers opgeef voor een begeleidingstraject, is de aanpak dan ook persoonlijk?
Ja, aan de hand van het intake-
Het voordeel van het opgeven van meerdere werknemers is een combinatie van een persoonlijke en groepsgerichte aanpak. Zo kan er bijvoorbeeld wekelijks een sporttraining met uw medewerkers plaatsvinden, zodat er een vitaal en goed samenwerkend team ontstaat. Elkaar op positieve wijze motiveren bij een sport, kan een sterk effect hebben op de teamprestaties binnen uw bedrijf.
3. Wordt ik als werkgever betrokken bij het gezondheidsplan?
Ja, want u kent de organisatie immers het beste. Samen met onze specialisten pakken we de ongezonde punten in uw organisatie aan en bevorderen we het gezonde bedrijfsimago.
Kinderfeestjes
1. Kunnen er meer kinderen met de kinderfeestjes worden opgegeven dan het maximale aantal?
Ja, dat is mogelijk. Om de kwaliteit en veiligheid van het kinderfeestje te waarborgen, schakelen wij hiervoor een 2e instructeur in.
2. Wat moet ik als ouder tijdens een kinderfeestje allemaal doen?
Het organiseren en het uitvoeren van het kinderfeestje wordt u volledig uit handen genomen. U hoeft hier dus weinig voor te doen. Omdat we tijdens het kinderfeestje met kinderen werken, vragen wij hier wel enige assistentie bij. Zo kunt u bijvoorbeeld meelopen als er een kind naar de wc moet.
3. Mijn kind is gek van een bepaalde sport, maar deze bieden jullie niet aan. Kan hier iets aan gedaan worden?
Dit is mogelijk. Dit type kinderfeestje is echter wel op aanvraag, zodat wij een kwalitatief goed feestje kunnen aanbieden. Daarnaast kijken wij welke materialen en / of locatie voor dit type feestje nodig zijn.
4. Hoe lang van tevoren moet ik een kinderfeestje boeken?
Vanwege beperkte beschikbaarheid van onze specialisten raden wij u aan om het kinderfeestje tijdig te boeken. Reguliere aanvragen horen wij graag minimaal 3 weken van te voren. Spoedaanvragen zijn mogelijk, maar wel op aanvraag. Wij gaan dan kijken wat we voor u kunnen doen.
5. Is een kinderfeestje volledig gezond?
Wij proberen een kinderfeestje zo gezond mogelijk te maken. Zo wordt er gesport, krijgen kinderen spelenderwijs informatie over een gezond leven en houden we de versnaperingen zo gezond mogelijk. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel, dus deze gezonde punten zijn (in overleg met u) natuurlijk aan te passen.
6. Kunnen kinderen met een beperking ook meedoen met een kinderfeestje?
Het maakt het uitvoeren van een kinderfeestje soms iets moeilijker, maar is zeker niet onmogelijk. Ook wij willen dat deze kinderen met plezier kunnen bewegen of mee kunnen doen met een kinderfeestje. Wij horen het graag van uw wanneer dit het geval is. Wij kijken dan wat we voor u kunnen doen.
Webshop
1. Hoe lang is de levertijd van de producten?
De levertijd van de producten zijn verschillend. Wij streven ernaar om de producten binnen 2-
2. Hoeveel zijn de verzendkosten?
Omdat niet elk product of dienst verzonden hoeft te worden, verschilt dit per artikel. De verzendkosten kunt u vinden binnen onze webshop wanneer u wilt afrekenen.
3. Zijn er nog verborgen kosten?
Nee, naast de kosten voor het product en de eventuele verzendkosten, zijn er geen verborgen kosten bij uw bestelling.
4. Met welke middelen kan ik betalen?
Bestellingen via de webshop kunt u afrekenen met de Rabobank Omnikassa; een product waar wij veel vertrouwen in hebben. Binnen onze webshop kunt u dan ook betalen via Ideal (uw eigen bank), Minitix en Paypal.
Indien u gebruik wilt maken van een andere betaalwijze, zoals een factuur of onder rembours, kunt u geen gebruik maken van de webshop. Neem voor deze betaalwijze contact met ons op.
5. Hoe lang heb ik bedenktijd?
Wij houden ons aan de wettelijke bedenktijd van 7 werkdagen. Binnen deze periode mag je het product zonder opgave van reden terugsturen.
De bedenktijd gaat in op de dag nadat het product bij u is afgeleverd. Bij dienstverlening gaat de termijn in op de dag van het sluiten van de overeenkomst.
6. Kan ik de producten retourneren?
U heeft natuurlijk het recht om uw producten te retourneren. Doe dit binnen 7 werkdagen en zorg er natuurlijk voor dat het product niet beschadigd of gewijzigd is. Na ontvangst storten wij het geld naar u terug.
Bovenstaand geldt echter niet voor de producten die speciaal door EerlijkSportAdvies zijn gemaakt, zoals de e-books, de gezondheid USB-
Heeft u verder nog vragen, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier.